Wat ga ik doen, en hoe werkt de site ;) - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Marleen Holst - WaarBenJij.nu Wat ga ik doen, en hoe werkt de site ;) - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Marleen Holst - WaarBenJij.nu

Wat ga ik doen, en hoe werkt de site ;)

Blijf op de hoogte en volg Marleen

18 Februari 2016 | Nederland, Eibergen

21 April as ga ik beginnen met mijn reis.
Ik begin in Peru, waar ik eerst 4 maanden vrijwilligerswerk
ga doen op een basisschool, en vanuit daar ga ik reizen. Ik blijf iets langer in Peru om daar rond te trekken, en daarna ga ik door backpacken in meerdere landen, o.a. Cuba en Amerika.. Er komen vast nog wel meer landen bij of er gaat wat veranderen in mijn planning, Maar dat lezen jullie t.z.t. allemaal wel. :D

  • 18 Februari 2016 - 21:44

    Corr:

    zal oe volgen en de stand van ons clubje af en toe door geven...

  • 19 Februari 2016 - 08:34

    Koenraad:

    Doe je best, vriendin, veel plezier.

  • 19 Februari 2016 - 15:08

    Myron:

    Super gaaf! Succes met de voorbereidingen en ik ga je zeker volgen.

  • 20 Februari 2016 - 18:01

    Anton En Gera:

    Een hele onderneming en een grote stap om dit te ondernemen. Uiteraard zullen wij jou blijven volgen op je reis.

  • 22 April 2016 - 16:01

    Marco:

    Heel veel plezier Marleen, leuk je even op de Kermis gesproken te hebben.
    Ik zal af en toe even kijken hoe het je vergaat.

Tags: 7151NX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

In Peru

Actief sinds 18 Feb. 2016
Verslag gelezen: 671
Totaal aantal bezoekers 4957

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 25 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: